Hála az életért





HÁLA AZ ÉLETÉRT
 
Hálás vagyok, hogy élek,
bár a jövőtől néha félek.
Gondolatok cikáznak fejemben,
gondjaimat, hogyan is feledjem?

Hálás vagyok, mert szeret kit szeretek,
mert szerelmünk gyümölcse megszülethetett.
Köszönöm a csodálatos perceket
a boldogságtól hulló könnycseppeket.

Hálás vagyok Istenem,
amiért a Titkot ismerhetem.
Már tudom, ami eddig történt velem,
csak saját magamnak köszönhetem.

Mostantól minden megváltozik
teljesül mire szívem vágyakozik,
valósággá válnak, gondolataim
boldoggá teszem, mindennapjaim

Repülök a boldogság szárnyain,
mert megoldódnak gondjaim
beteljesülve látom, álmaim
Elcsendesednek cikázó gondolataim

A Vonzás törvénye, maga a Titok
Életembe bármit bevonzhatok.
Istenem, Univerzum, Angyalok!
Mindannyiotoknak hálás vagyok!

Forrás ~ Internet

Népszerű bejegyzések az elmúlt 7 napban

Népszerű bejegyzések az utolsó 30 napban

Népszerű bejegyzések minden időpontban