ÚJÉVI IMA

Atyám, ha hallasz, légy megértő!
Atyám, ha látsz, áldd meg az Embert!
Áldj meg minden órát, s minket örökké!
Adj erőt, élő kenyérrel kegyelmet!

Nincs, amit adhatnék jó szavadért,
nincs hang, nincs erő, csak a Csend.
Fogy az idő, megkopott az örökké,
csak egy marad aranyban, Neved.

Fürdess meg Minket Fényedben,
lehessünk előtted mind Fehér,
suhogó szárnyakkal örömosztók,
ártatlanok, mint az Út elején.

Lengyel Károly

ÚJÉVI IMA

Köszönöm, Istenem, hogy velünk voltál.
Köszönöm, hogy érezhettem a jelenlétedet
a mindennapi problémáim megoldódásában,
de abban is, ahogy az erőt megadtad ahhoz,
amin nem tudtam változtatni.
Bocsásd meg a sok aggódásomat.

Régi, hitetlen életem köszön vissza újra meg újra,
amikor nem úgy alakulnak a dolgok,
ahogy szeretném, erőltetném, húznám egy irányba,
de nem megy, és köszönöm, hogy nem ment.
 Hányszor kellett meglátnom, hogy még várnom kell,
hogy jó úgy, ahogy van.

Kérlek, segíts, hogy ne műkedvelő gondviselésként
avatkozzam be gyermekeim életébe,
és legyek a férjemnek igazi segítőtársa.
Szeretném jobban megérteni az akaratodat.
Néha nélküled indultam, magam feje után döntöttem,
bocsásd meg ezt is. 

Add, hogy ebben az évben jobban megismerjelek,
és sokakat hozzád vezessek.
Áldd meg ezt az Oldalt is, hogy áldás,
segítség lehessen. Jézus nevében. Amen.

Forrás ~ Internet

Népszerű bejegyzések az elmúlt 7 napban

Népszerű bejegyzések az utolsó 30 napban

Népszerű bejegyzések minden időpontban