AMIKOR EGY GYERMEK LESZÜLETIK A FÖLDRE

- Azt beszélik, holnap leküldesz a földre.
De hogyan fogok ott élni,
hiszen olyan kicsi és védtelen vagyok?

Az Isten azt válaszolta:
- A sok
angyal közül kiválasztottam egyet neked.
Várni fog téged és vigyáz majd rád.

- De - mondta a gyermek - itt a Mennyországban nem csinálok semmi
mást, csak énekelek és mosolygok.
Erre van szükségem, hogy boldog
lehessek.

Az Isten így szólt:
- Az angyalod mindennap fog énekelni neked, és érezni fogod az
angyalod szeretetét, és boldog leszel.

- És - mondta a gyermek
 - hogyan fogom megérteni az embereket, ha nem
értem a nyelvüket?

- Könnyű - mondta az Isten. 
- Az angyalod meg fogja tanítani neked a
legszebb és legédesebb szavakat, amiket valaha is hallani fogsz és az
angyalod türelemmel , gondossággal meg fog tanítani beszélni is.

A gyermek felnézett Istenre és így szólt:
- És mit fogok tenni, ha veled akarok beszélgetni?

Isten rámosolygott a gyermekre és azt mondta:
- Az angyalod össze fogja tenni a kezeidet és megtanít imádkozni.

- A gyermek azt mondta:
- Úgy hallottam a földön rossz emberek vannak.
Ki fog engem megvédeni?

Az Isten megölelte a gyermeket és azt mondta:
- Az angyalod óvni fog téged akkor is, ha ez az élete kockáztatásával jár!

A gyermek szomorúan nézett és így szólt:
- De mindig szomorú leszek, mert nem láthatlak téged!

Isten megölelte a gyermeket.
- Az angyalod mindig beszélni fog neked rólam, és meg fogja mutatni,
hogy hogyan juthatsz vissza hozzám.
 Habár én mindig melletted leszek.

Ekkor nagy békesség volt a Mennyben, 
de már hallani lehetett a földi
hangokat.

A gyermek sietve megkérdezte:
- Istenem, ha most mennem kell, kérlek áruld el nekem az angyalom nevét!

- Isten így válaszolt:
Az angyalod neve nem fontos...
Egyszerűen csak így fogod hívni:

  ÉDESANYA!

​VIDEÓ​

​Forrás ~ Internet​

Népszerű bejegyzések az elmúlt 7 napban

Népszerű bejegyzések az utolsó 30 napban

Népszerű bejegyzések minden időpontban