Egy kis Angyal érkezett közénk


Nagy örömömre és az egész  család nagy boldogságára megszületett a kis dédunokám!
Ma először a karajaimban is tarthattam őt!
Igazi kis Angyal érkezett közénk!
Amikor egy kis Lélek érkezik a családba Áldást jelent,valamint,elgondolkodik az ember sok fontos Lét-kérdésen!
„Mégis csak érdemes a Földre születni!”
Az általunk sokszor nehéznek is bonyolultnak tartott földi élet egy születő lélek számára fontos élettér és a fejlődés,a tanulás,illetve a lélek küldetésének megnyilvánulása!
Hiszen nem azért születünk,hogy csak „éljünk”,hanem mindenkinek saját,külön életfeladata van és ezt a küldetést bontakoztatja ki élete során!
Valamint mint,immáron dédimama azon is elgondolkodom,hogy a pici gyermekben élek majd tovább!
Mint ahogyan átadtam életemet gyermekeimnek,azok tovább adták a saját gyermekeiknek,az én unokáimnak,de a pici kis dédunokámban is tovább élek,egy új lehetőség arra,hogy kibontakoztasson valamint,amit én talán nem tudtam kibontakoztatni!
Hála az Égnek,hogy közénk jött,hogy a családunkat választotta,hogy szeretetükkel kőrbe vegyük!
Áldás a szüleire,akik vigyáznak rá,oltalmazzák őt,majd szárnyra bocsátják,ha eljön az ideje!
Így az ÉLET tovább gyermekeinkben!

Népszerű bejegyzések az elmúlt 7 napban

Népszerű bejegyzések az utolsó 30 napban

Népszerű bejegyzések minden időpontban