Az Egészség imája


Fényben és áldásban fürdök.
Békés, kiegyensúlyozott, higgadt és nyugodt vagyok.
Isten tökéletessége életem minden mozzanatában megnyilvánul.
Egészséget, jólétet, szeretetet,
áldást kívánok magamnak és másoknak.
Minden sejt a Teremtő alkotása, és általa tökéletesen működik.
A Teremtő ismer bennem minden életfolyamatot és funkciót,
csodálatos gyógyító ereje áthatja a testemet,
éppé, és egészségessé teszi.
Most a saját jövőmet tervezem és körvonalazom:
Isten gyermeke vagyok, képes vagyok a jón gondolkodni,
a jót érezni, képzelni, cselekedni és jól reagálni.
Ettől a pillanattól a harmóniát, az egészséget,
a békességet, a bőséget, az Isteni helyes cselekvést,
a boldogságot, és a szeretetet választom.
Tudom, hogy ezek a gondolatok olyanok,
mint az elvetett mag, amelyben ott rejlik a fejlődés programja.
Hasonlóképpen a tudatalattim is tudja,miként keltse ki, az elvetett gondolati magvakat.
A Teremtő most meggyógyít engem, megőrzi egészségem!
Tudom, hogy gondolataim, hitem, érzéseim és szavaim
alkotják a sorsomat, és örvendezem rajta.

Ajánlom szeretettel kedves Barátom, Anna Gyógyító Szeretet oldalát!
Ezen belül is az "Egészségtudatos életvitel" oldal tartalmait!
 A most induló sorozatban sok  hasznos információt ismerhetünk meg arról,hogy hogyan őrizhetjük meg egészségünket!

Népszerű bejegyzések az elmúlt 7 napban

Népszerű bejegyzések az utolsó 30 napban

Népszerű bejegyzések minden időpontban