PAULO COELHO - AZ ACCRAI KÉZIRAT

"Mindenképp kerüld el azokat akik csak a szomorú pillanatokban vannak melletted, hogy vigasztaljanak. Mert ők valójában azt mondják magukban: "Én erősebb vagyok, én bölcsebb vagyok. Én nem tettem volna ilyet."

Keresd azok társaságát aki az öröm óráiban melletted vannak, mert bennük nyoma sincs a féltékenységnek vagy irigységnek, csak boldogok ha boldognak látnak Téged.

Kerüld azokat, akik erősebbnek hiszik magukat nálad, mert valójában csak a gyengeségüket leplezik.

Keresd azokat akik vállalni merik sebezhetőségüket. Mert ők bíznak önmagukban, és tisztában vannak vele, hogy időnként mindenki megbotlik. Ezt nem a gyengeség, hanem az emberség jelének tartják.

Kerüld azokat, akik sokat beszélnek, mielőtt cselekednének, és azokat is, akik egyetlen lépést sem tettek annak bizonyossága nélkül, hogy cselekedetükkel tiszteletet ébresztenek maguk iránt.

Keresd azokat, akik soha nem mondták az amikor hibáztál: "én másképp csináltam volna". Mert ha nem csinálták úgy ahogy te, nem mondhatnak fölötted ítéletet."

Keresd azokat akik énekelnek, történeteket mesélnek, élvezik az életet, és öröm sugárzik a szemükből. Mert az öröm fertőző, és mindig talál valami megoldást, akkor is ha a logika csak a hiba magyarázatát találta meg."

Népszerű bejegyzések az elmúlt 7 napban

Népszerű bejegyzések az utolsó 30 napban

Népszerű bejegyzések minden időpontban