ELFÁRADTAM

Elfáradtam, megpihenni hozzád szállok Istenem
Te hívednek nagy jutalmul szent nyugalmat adj nekem.
Az életnek baját, terhét, vállaimról levevéd.
Nyugton fekszem koporsómban, lelkem vágyva tör feléd.

Jártam, Uram, az életnek tövises nagy útjait,
Bocsásd meg, ha gyarlóságom olykor tán tévútra vitt.
Emlékezzél: megbotlottam, de bánkódtam vétkemen.
Benned bíztam, s földi pályám benned bízva végezem.

Áldásoddal halmoztál el, hála érte Istenem.
Uram lássad, hogy másoknak áldás lett az életem.
S ha a bűnnek veszélyébe estek sok hibám miatt,
Áraszd rájuk, ó Kegyelmes, segítő malasztodat.

És áldd meg a szűk koporsót, e gyászos szent ágyamat.
Nyugtasd benne fáradt testem, míg a nagy nap felvirrad.
Lezárt ajkam akkor újra zengjen öröméneket.
Tied voltam mindörökre, legyek Uram a tied.

Forrás ~ Internet

Népszerű bejegyzések az elmúlt 7 napban

Népszerű bejegyzések az utolsó 30 napban

Népszerű bejegyzések minden időpontban