Aranyosi Ervin ~ Imádkozva kérek

Imádkoztam - kérve - drága Istenemhez,
abban a hitemben, hátha így majd kedvez,
s megad nekem mindent, mindent mire vágyom,
mind azt, ami kéne, miben van hiányom.

Egyszer csak megálltam, - kezem a kilincsen…
- Mi az, mi hiányzik, amim nekem nincsen?
Miért is könyörgök, mit akarok kérni,
mi a csuda vonz, mit el akarok érni?

Hisz mindenem meg van, hogy boldogan éljek,
miért hajt hát vágyam, hogy csak egyre kérjek?
Hiszen van családom, s van néhány barátom,
hallok minden hangot, a szépséget látom.

Működik a világ, mozog körülöttem,
van út melyen járjak, amelyiken jöttem.

Szeretek szívemből, s engem is szeretnek,
s neki köszönhetem, a jó Istenemnek,
mert ha meggondolom, egész szépen élek,
akkor mért koldulok, követelek, kérek?

Másképp imádkozom, kifejezem hálám,
élek a csodában, ahelyett, hogy várnám!
 
VIDEÓ
 
Forrás ~ Internet

Népszerű bejegyzések az elmúlt 7 napban

Népszerű bejegyzések az utolsó 30 napban

Népszerű bejegyzések minden időpontban